LMPF | Dalį prašymų „Sodrai“ jau galima teikti telefonu: yra viena svarbi sąlyga
18993
post-template-default,single,single-post,postid-18993,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Dalį prašymų „Sodrai“ jau galima teikti telefonu: yra viena svarbi sąlyga

Dalį prašymų „Sodrai“ jau galima teikti telefonu: yra viena svarbi sąlyga

Prašymus „Sodrai“ dėl kai kurių išmokų ar pažymų išdavimo nuo šiol galima pateikti ir telefonu, paskambinus informacijos numeriu (8 5) 250 0883 arba 1883. Svarbi sąlyga – žmogus privalo turėti unikalų Kliento identifikavimo kodą (KID), kuris leidžia saugiai nustatyti tapatybę ir valdyti asmeninę informaciją.

Nuo pirmadienio paskambinus į „Sodros“ informacijos centrą ir nurodžius savo KID kodą galima ne tik gauti asmeninę informaciją ir konsultaciją, bet ir pateikti kai kuriuos prašymus. Tokiu būdu gali būti teikiami prašymai dėl nedarbo socialinio draudimo išmokos mokėjimo būdo ar išmokos iš Garantinio fondo lėšų išmokėjimo.

Taip pat galima kreiptis dėl įvairių pažymų išdavimo: pažymos apie duomenis asmens mokumui vertinti, pažymos apie valstybinio socialinio draudimo pensijų stažą, pažymos apie asmens socialinio draudimo laikotarpius ir daugelio kitų.

Paslauga aktuali ir draudėjams – telefonu jie gali užsakyti pažymą apie apdraustųjų asmenų skaičių, pažymą apie draudėjo sumokėtas valstybinio socialinio draudimo įmokas ir kitas.

Daugiau: https://www.sodra.lt/lt/naujienos/dali-prasymu-sodrai-jau-galima-teikti-telefonu-yra-viena-svarbi-salyga