LMPF | Įstaigų darbas karantino metu
17438
post-template-default,single,single-post,postid-17438,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Įstaigų darbas karantino metu

Įstaigų darbas karantino metu

Valstybinė mokesčių inspekcija

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) reguliuos klientų skaičių padaliniuose ir aptarnaus žmones tik nuotoliniu būdu – internetu ir telefonu. VMI rekomenduoja žmonėms rinktis e. paslaugas per Mano VMI, elektroninio deklaravimo sistemoje (EDS), i.MAS, MOSS, AIS ir kitas.
„Sodra“

„Sodra“ neaptarnaus gyventojų visuose skyriuose ir ragina naudotis paslaugomis internetu.
Registrų centras

Paslaugomis kviečiama naudotis elektroniniais kanalais. Visiškai uždaroma 40 padalinių, likę 10 dirbs labai ribotai. Padaliniuose (gyvai) klientai aptarnaujami tik neatidėliotinais, išimtinais atvejais ir tik užsiregistravus iš anksto telefonu.

„Regitra“

Asmenys fiziškai nebus aptarnaujami. Dėl šios priežasties atšaukiami visi iš anksto suplanuoti klientų vizitai padaliniuose. Taip pat nevyks ir teorijos bei praktikos egzaminai.

Šiuo laikotarpiu klientai kviečiami reikiamas paslaugas atlikti tiesiog iš savo namų.

Notarų biurai

Esant karantinui notarų biurai nedirbs, nebus atliekami jokie notariniai veiksmai. Tačiau su notarais bus galima susisiekti telefonu ar elektroniniu paštu.

„Ignitis grupė“

„Ignitis grupė“ savitarnos svetainėje „e.ignitis.lt“ laikinai panaikino aptarnavimo mokesčius už visas įmokas.  „e.ignitis.lt“ platformoje galima atsiskaityti už daugiau nei 250 skirtingų tiekėjų paslaugas – elektrą, dujas, vandenį, šilumą, būsto administravimą, ryšio paslaugas, atliekų išvežimą, apsaugos paslaugas ir kita.
Vilniaus šilumos tinklai

Klientų aptarnavimo centras uždaromas – klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

Bankai

  • SEB bankas: bankas dirba įprastai, skyriuose klientai taip pat priimami įprasta tvarka, tačiau jie yra raginami vengti socialinių kontaktų. Daugumą banko paslaugų galima užsisakyti neišeinant iš namų. Gali būti keičiamas klientų aptarnavimo skyrių darbo laikas.  Vilniuje laikinai uždaromas Savanorių klientų aptarnavimo skyrius.
  • Šiaulių bankas:  Klientams rekomenduojame, esant galimybei, rinktis elektroninius klientų aptarnavimo kanalus: kasdienes operacijas atlikti per el. bankininkystę, esant klausimams skambinti į klientų aptarnavimo centrą, norint atlikti grynųjų pinigų operacijas – rinktis bankomatų paslaugą.
  • „Swedbank“: Klientai raginami vengti apsilankymų banko padaliniuose. Daugumą banko paslaugų galima gauti patogiai skaitmeninėmis priemonėmis nepaliekant savo namų. Jeigu klientas negali išvengti atvykimo į padalinį, rekomenduojama iš anksto rezervuoti susitikimo laiką.
  • „Luminor“: Visi skyriai veikia įprastai. Klientai raginami rečiau lankytis skyriuose, nes didelė dalis paslaugų ir produktų gali būti įsigyjami nuotoliniu būdu.
  • Lietuvos paštas
  • Šiuo metu visos paslaugos teikiamos įprastai. Bet neatmetama galimybė, kad greitu metu gali būti veiklos pasikeitimų. Korespondencijos siuntos, siuntiniai, leidiniai, prenumerata, pensijos bei išmokos gyventojams pristatomi. Kritiniais atvejais, jeigu klientai būtų izoliuoti namuose, prašoma gyventojų sąmoningumo neįsileidžiant ir apie savo situaciją už uždarų durų informuojant laiškininkus, kurjerius, pensijų ar pašalpų pristatytojus, tokiu būdu nesukeliant pavojaus užsikrėsti. Dabartiniais duomenimis, Lietuvos paštas siunčia siuntas į visas šalis, išskyrus Mongoliją. Dėl pašto logistikos sutrikimų galimas pašto siuntų vėlavimas į Kiniją, Italiją ir JAV.
  • Konstitucinis Teismas
  • Piliečiai bus aptarnaujami tik nuotoliniu būdu. Pateikti individualius konstitucinius skundus ar kreiptis dėl papildomos informacijos bus galima tik paštu, elektroninių ryšių priemonėmis ir telefonu.
  • Individualus konstitucinis skundas, pateikiamas elektronine forma, turi būti pasirašytas jį teikiančio asmens ar jo atstovo kvalifikuotu elektroniniu parašu.
  • Valstybinė darbo inspekcija
  • Darbo ginčų komisijos posėdžiai ir ginčų nagrinėjimas organizuojamas bei vykdomas rašytinio proceso tvarka, esant galimybei nekviečiant šalių, jų atstovų, kitų proceso dalyvių į posėdžius. Įteikti kvietimai atvykti į darbo ginčų komisijų posėdžius atšaukiami. Taip pat laikinai stabdomas asmenų atestavimas Darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais

Užimtumo tarnyba

Laikinai stabdomas gyvas asmenų aptarnavimas Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose. Gyventojai visuose klientų aptarnavimo skyriuose bus aptarnaujami nuotoliniu būdu.

Atšaukiami visi renginiai grupėms klientų aptarnavimo skyriuose. Pagal poreikį darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams jie bus organizuojami nuotoliniu būdu.

Lietuvos bankas

Lietuvos bankas uždaro grynųjų pinigų kasas Vilniuje ir Kaune, taip pat banke nebus priimami ir aptarnaujami gyventojai. Gyventojų skundus ir prašymus Lietuvos bankui prašoma teikti elektroniniu būdu, dėl jų ir kitais rūpimais klausimais kreiptis nemokamu telefonu +370 800 50500.

Antstoliai

Šiuo laikotarpiu asmenys su antstoliais galės bendrauti tik nuotoliniu būdu: telefonu ar elektroniniu paštu.

Santuokų rūmai

Karantino metu registruojant santuoką bus ribojamas dalyvaujančių ceremonijoje asmenų skaičius. Joje galės dalyvauti 5 asmenys (įskaitant jaunavedžius bei liudytojus). Šios ceremonijos vyks laikantis būtinų saugumo priemonių, patalpos bus vėdinamos ir dezinfekuojamos. Tarp ceremonijų bus daromos didesnės pertraukos.

Apribojimai taikomi nuo kovo 16 d. 00.00 val. iki kovo 30 d. 24.00 val., po to jie gali būti pratęsti.

 

https://socmin.lrv.lt/lt/naujienos/pasiulytos-priemones-kaip-organizuoti-darba-ekstremalios-situacijos-metu