LMPF | Ekonomisto komentaras – apie tai, kaip verslo lobistai ir bankų PR’čikai mums smegenis pudrina
16930
post-template-default,single,single-post,postid-16930,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Ekonomisto komentaras – apie tai, kaip verslo lobistai ir bankų PR’čikai mums smegenis pudrina

Ekonomisto komentaras – apie tai, kaip verslo lobistai ir bankų PR’čikai mums smegenis pudrina

Praėjusią savaitę, Žinių radijo laidoje “Ekonomika šiandien”, kurią veda verslo interesų lobizmu Lietuvoje užsiimančio Laisvos Rinkos Instituto vadovas, Žilvinias Šilėnas bandė visaip pašnekovų pagalba perteikti keturias žinias apie pajamų nelygybės situaciją Lietuvoje:

  1. Pajamų nelygybės Lietuvoje nėra, tai tik statistinis miražas
  2. Jeigu pajamų nelygybė egzistuoja, kalti patys darbuotojai
  3. Jeigu pajamų nelygybė egzistuoja, tai nieko tokio, galbūt Lietuviai turi daug turto
  4. Progresiniai mokesčiai nesprendžia jokių problemų

Kartu į tą pačią dūdą iš esmės putė ir vienas iš laidos pašnekovų, Luminor banko PR’čikas (deja sąžinė neleidžia sakyti ekonomistas) Žygimantas Mauricas.

Po šios laidos paklausiau savu pirmo kurso ekonomikos studentų, kurie iš jų mano, jog žmogus yra savo likimo kalvis? Jog pats žmogus nulemia, kokias pajamas gaus? Ir jeigu pajamos per žemos, tai paties darbuotojo kaltė? Kai pakilo pusės kurso rankos, supratau, jog situacija rimta.

Tad šiandienos komentare pabandysiu paneigti kai kuriuos gajus mitus, tam kad „Žinių radijo“ klausytojai bei auganti nauja karta, nesiklausytų vien tik siauros verslo atstovų pozicijos iš perkreiptos veidrodžių karalystės ir suprastų, jog bankų analitikai laidose ne retai tauška niekus, nes ateina į studiją neatlikę namų darbų.

Daugiau: http://lithuanian-economy.net/2019/03/20/ekonomisto-komentaras-apie-tai-kaip-verslo-lobistai-ir-banku-prcikai-mums-smegenis-pudrina/?utm_source=Lithuanian-Economy.net+newsletter&utm_campaign=7bc3f32b59-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_39f9425c1b-7bc3f32b59-239447913&fbclid=IwAR0je8KFUCFQVB74i0RaNgyJOqhHnsulbTFj-kjFeBu-H5kyea0mnD_PaMk